W pierwszej kolejności trzeba uzmysłowić sobie jak ważną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet okazał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Również promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują wielkie pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W skali miesiąca jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak zaistnieć w Google?

Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona www. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. filtr algorytmiczny google levelrank . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszystkie ruchy, które mają na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle zmieniające się algorytmy Google powinny być nieustannie obserwowane tak, aby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Online Biznes

Brak komentarzy

Zostaw komentarz